Snö snö snö... Om ni missat det..

2010-03-01 / 10:54:30

Kan ju berätta att det snöar för er som inte vet..
Vinden är nordöst typ... Eller jag vet inte, chansar bara :$ 
Glaset på min inglasade balkong är kritvitt.. Ser inte över till grannen, så nu när jag strax ska ställa mig i en varm dusch slipper jag dra ner persiennerna ^^

Har varit i stan en snabbis (skulle de bli iallafall) Åkte in vid 8, bussen försenad inne tjugo i nio, klar vid 9.10. bussen hem skulle gå 9.25.. Kom inte.. Vid 9.50 gick jag till tåget iallafall. Tåget var försenat 10 min så kom hem typ 30 min senare än jag räknat med.. Hoppas lille Taz har varit snäll när han varit ensam hemma..

Jajja.. nu ska jag iallafall slänga i en tvätt, byta om o städa undan lite.. åtminstone fixa disken.. Har inte fixat den sen i fredags.. Disk överallt !! Jag ska...!! :P Orka !! :P

Btw, jag hatar att jag inbillar mig saker.. ! Var bara tvungen o tillägga de!! :P hehe
Hörs snart igen! ^^

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: