Uppstressad till MAX !!

2010-02-25 / 11:36:33
Stress stress stress... Kom på i morse vid 08.41 att jag kanske ska bege mig till ungdomsmottagningen.. 08.46 var jag klar och på väg till tåget som gick 09.54.. Stress !!!
Han med tåget precis då jag sprungit o plumsat i snön.. Lyckades få snö precis överallt !!! :P i fickorna, innanför byxorna m.m...

Sätter mig på tåget.. Totallt andfådd.. Mina svarta byxor är vita av snö.. Snön smälter o jag blir dygnsur.. Fryser konstant.. Efter det gick jag till banken och skulle ha ett konotnummer.. Det tog typ 30 minuter o få fram det... Tur att de e så snabba ! :P

Sen promenerar jag till tåget hem.. Inser att det är långt kvar tills det går så köper mig en varmchoklad för att bli lite varmare.. O nu har jag nyss kommit hem.. Så nu ska jag rasta min vovsing <3 o sen byta om o ha mig.. för om en timme ska jag bege mig till bussen för att åka in till stan igen.. Ska denna gången till arbetsförmedlingen på möte..

Så mycket... Sen har jag inget mer att göra... :P o det är ju bra.. Eller nått... ^^

Cya !!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: