Sista rycket ikväll !!

2010-02-18 / 00:59:04
Nu har det blivit lite bättre sen sist jag bloggade..
Var ute på en låååååång promenad och lugnade ner mig lite.

Hade en trevlig pratstund med Malin i telefon då jag gick :) Hoppas hon kommer ner snart eller att jag har tid o kan åka upp till henne någon gång så man får träffa henne ^^

Tänkte ta någon sömntablett nu och försöka somna ifrån en film kanske.. Har inget o göra uppe.. Och Mathias skulle sova hemma så behöver ju inte vänta på honom då heller..

Har inte en aning om vad jag ska göra imorgon men det märker man väl när jag vaknar.. Jag kanske skulle träffa Carin en sväng. Sen ska väl Mathias komma.. Men det vet man ju aldrig när det blir ;P

Jag ska kolla på Hipp Hipp imorgon!!!!!!

Vem får inte gå in på systemet !?
Hunden, Katten, Glassen
Hunden, Katten, Glassen
Hunden (klapp klapp)
Hunden (klapp klapp)

Jaaag har tråkigt !!! :p Hehe...

Ååååååååhhh Soopa !!! :P

Ne nu ska jag nana kudde.. Och akta mig för monstren under sängen ^^


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: