Ibland är inget som man vill även om det är bra...

2010-02-18 / 20:32:57
Idag blev väl ingen vidare dag.. Har väl gjort lite o så men har väl inte precis varit på humör för något.. Men det blir väl så när man inte sover..
Så nu deppar jag ner totallt o bara sitter i min ensamhet ikväll.. Orkar fejksmila liksom.. :P

Imorgon ska jag in till systemet o köpa dryck o se om man kan supa bort all skit.. Löser det tillfällit då iallafall :) 
Skulle gjort det nu om det inte varit stängt typ.. :P hehe

Chansar på att sömn är något jag kommer få väldigt lite av i natt med... Ligger bara o grumlar typ.. Så blir väl som vanligt nån timmes promenad vid elva o sen hem o sega igen..

Känns som om jag borde prata med någon för att få det o bli bättre.. Men känns inte som om jag har någon så nära mig nu som jag kan prata med det om...
Bättre jag tar hand om det själv.. Så är jag off nån dag så bry er inte.. :P hehe

Ne nu ska jag sätta mig framför tvn eller nån film.. Bloggar säkert mer sen :P hehe
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: