Good Mooorgon

2010-02-19 / 09:17:39

Blev inte många timmars sömn i natt heller men det får väl funka.. Tror jag sov 3-4 timmar iallafall.. Tittade sist på klockan 04.00.. O sen nu då vid 07.30... :)

inga mardrömmar i natt... De hann väl inte komma på de få timmarna..:P

Idag ska jag ha mn nya tröja på mig :) o mina bruna stävlar o ett brunt skärp..

Har hittat min kamera btw så får börja ta lite bilder nu igen o lägga upp :)

Sen tänkte jag börja ha väska igen... Slipper man ha allt i fickorna.. Ska bara lära mig vänja mig vid den då.. Tänkte kolla under sängen o se om jag hittar någon jag tycker är snygg.. Borde ju finnas nån tycker man.. Har ju ett par med om man säger så.. :P hehhe

Måste ta bort nagellacket jag har med... Har en rosa tröja o kan inte ha rött nagellack då.. Det är ju inte snyggt.. Får se om man kanske fixar en annan eller om man kör all natural..

Får se lite vad som händer ikväll annars... Vet ju iallafall vad jag ska ha på mig :)

Ska vara med min pojkvän iallafall !!
Har inte sett honom sen i onsdags.. Dööden ;) Nedå.. Det har gått bra.. Har varit lite skönt att vara själv.. Synd bara att jag drömmer de där mardrömmarna.. Men ska bli kul o se honom lite igen...

För övrigt så skulle jag behöva en mega massage..!!
Så grymt ont i nacken!! Och resten av kroppen med... Men det behöver vi inte disskutera.. Har bara mig själv o skylla då jag sover på soffan.. Men kan inte somna om jag inte ser på tv eller hör något... O bättre o sova de få timmarna framför tvn i soffan än o inte sova alls i sängen.. :) hehe

Ne men om man kanske skulle rasta hunden lite nu.. Sen ta en dusch och så så småningom.. Sötnosen kommer väl snart med för o låna 15 spän eller vad det nu var han sa.. Så får väl vänta med ducschen tills han varit här..

Hör säkert av mig senare idag annars bloggas det mer en annan dag. :)

Vill bara tacka danne för en trevlig kväll igår! Skönt att kunna prata ut lite med någon! Det behövde jag verkligen!! :) Tack tack tack!! ^^

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: