Längesen nu...

2010-03-17 / 08:50:54
Längesen man uppdaterade här lite..
Nu har jag iallafall lyckats vända tillbaka mitt dygn. Vaknar runt 8 varje dag :) Döö härligt..!!

Så denna dag tänkte jag ut o gå runt dammen  med lille Tazzen. Sen kommer min sötnos hem o då får vi väl se vad som händer.. O sen ikväll ska jag jobba några timmar med :) Så det händer lite skit här :D

Om inget roligare händer ska jag typ tvätta o dammsuga o moppa golvet.. Städade toan o köket samt dammade igår o sabbade min rygg ännu mer så nu måste jag bara göra golvet med så är städningen fullbordad ..

Kul med mer snö.. Jag som läste något om att det skule regna idag.. Men då hade de visst fel...

Annars händer det inte mycket i mitt liv..  Jag är urfattig o less på att vara arbetslös nu.. :P men nu får jag ju jobba lite på Stora Hotellet o det är ju bra :D

Ja ja.. Nu ska jag kila.. :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: