Tidig morgon

2010-02-12 / 08:00:23
Värsta uppe tidigt idag.. Och värsta trött bör tilläggas!! :P
Men lyckades så klart försova mig en halvtimme ändå.. Men arbetade in den rätt snabbt igen.
Så nu väntar jag bara på min bror och så ska jag små pyssla lite med..
Måste ringa arbetsförmedlningen med nu vid 8.

Denna dagen kommer bara swizzza förbi typ... Har så mycket planerat känns det som.. :P

Ska in till stan nu av privata skäl.. :P (genomskinligt) haha xD
Sen fika tills affärerna löppnar, sen kolla runt lite i dem kanske om jag känner för det.. Sen höra med mor om hon vill luncha kanske om jag är kvar i stan..
Sen till systemet med ju...
Sen städa hemma o fixa..

Sen ikväll skulle ju bror komma med lite kompisar med...

Jaja.. får se vad det blir av dagen..

Ha de gott ^^
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: