Ny Uppdatering..

2010-02-11 / 21:00:42
Tänkte ge den nya serien "Vampire Diaries" en chans idag.. Har nu snart sett ett helt avsnitt och det är inte riktigt det jag ville se.. Jag tycker att det liknar mer One Three Hill eller Oc än True Blood som jag tidigare hört.. Lite smått besviken och jag kommer nog inte att följa det mer efter det här..

Imorgon har jag massor planerat..
Har känt mig lite smånere på sistone så ska in till stan o kolla lite på rean om det är någon kvar.. Sen ska jag förbi Ikea o köpa ljus och en hylla till köket kanske.. Ska även kolla på en spegel till badrummet.. Börjar bli trött på att behöva sminka sig i hallen nu.. :P
Sen ska jag in till systemet lite med var tanken. Sedan ska jag handla lite.. Mitt hushållspapper och toapapper är slut sen behöver jag lite annat smått.. T.ex pålägg, mjölk osv..
Sen måste jag ju köpa en present till min bror..

Min bror fyller 18 nu på söndag, han är en sån där alla hjärtans dag-unge :P hehe
Så imorgon kväll ska han ta hit lite kompisar så ska de få festa i min lägenhet.. Sist blev det för mycket stök så denna gången ska jag vara med och övervaka tänkte jag. Tänkte då även ta hit lite kompisar o festa själv med.. Inte kul o bara övervaka liksom..
På lördag har jag inget planerat alls.. O på söndag ska vi fira min bror då så middag o tårta hos mamma o pappa..

Det är mina planer just nu.. Får se hur mycket det ändras sen :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: