My day what so ever... ^^

2010-02-16 / 20:43:14
Hade en mycket trevlig lunch med Ida idag :) Massa kul o prata om! Får inte ta så lång tid emellan man ses bara! :P

Annars idag så shoppade jag lite.. Köpte en tröja och 3 par skor :) Så jag är mycket nöjd :)

Sen åkte jag till Habo och hämtade min hund och sen var jag lite med Mathias och nu sitter jag här och inser att tvn suger så funderar på att städa undan lite kanske, så det blir fint här hemma igen :)

Sen ut och gå vid elva kanske med vovven.. Runt dammen skulle vara skönt ^^

Imorgon har jag inget planerat än.. Ska väl upp vid 12 och gå en runda tänkte jag :)

Sötnosen min kommer hit efter jobbet i natt så slipper sova själv hela natten iallafall, JIPPI !! :)
Drömmer ju massa mardrömmar och det är skönt att ha honom hos mig då, så jag har någon att krama om och en axel att somna om på <3

Han är underbar min sötnos <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: