God Morron !!

2010-02-16 / 09:29:18
Uppe tidigt idag.. Tänkte hoppa in i duschen sedan ska jag in till stan och titta runt lite i affärerna och sen luncha/fika med Ida. Det ska bli kul att träffa henne igen! Evighet sen sist!! :P

Sedan ska jag till Habo och hämta min vovve :)
Har varit jätte ensamt i natt utan hunden och sötnosen min.. Heelt ensam var jag ju liksom.. :P
Det vill jag inte vara.. :/ Jag gillar verkligen inte att vara så ensam!! Tacka gudarna för att jag har Tazzen :)

Sedan ska jag väl träffa min sötnos :)

Mer vet jag inte alls vad jag ska hitt på...

Har inte så mycket mer planerat i mitt liv men det känns som om jag kommit till en vänd punkt då allt blir lite bättre.. Ska jobba på Stora Hotellet den 27 februari så har iallafall fått en tid där..

Sen jobbar jag som vanligt på Skandia Mäklarna som städerska :) Jag var och städade igår så nu har man fått det gjort denna veckan med!

BTW igår när jag skulle sova, frös jag sjukt mycket!! :P
Tog på mig långkalsonger, mysbyxor, 3 linnen och en tjock tröja över det.. Sen strumpor o så så klart.. Men frös fortfarande.. O det är inte så farligt varmt nu på morron heller.. Börjar jag bli sjuk !?

Ne nu kallar duschen på mig, bäst o se vad den vill :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: