Gaah!!

2010-02-17 / 20:47:42
Denna dag började nog lite bättre än den blev...
Är typ MEGA uttråkad!!
Och sen har jag mina egna små problem som jag aldrig kommer bli frisk på typ...

Jag måste fixa mig ett gymkort eller nått så jag har något o göra... :/

Det jag hatar mest med att gå hemma är att jag inte har någon anledning att gå ur sängen på morgonen.. :/
Det sänker verkligen allt.. O så vill jag inte sova mer än 8 timmar.. Finns inget o göra på morgonen förutom o sitta framför tvn så upp tidigt är bara onödigt om man inte har något viktigt att göra... Så blir att man sitter vaken hela nätterna... O det är ju inte så kul det heller precis... Då ingen annan är vaken eller så..

Men skulle jag börja träna kan jag ha som rutin att träna varje dag kl.12 eller när jag har tråkigt.. Får ta o kolla upp lite priser o så.. jag har ju inte precis så mycket pengar just nu.. Sen får jag inte jobba så mycket nu för tiden heller..

Men men... Det löser sig väl...

Annars får jag väl börja knapra piller för o bli gla eller nått... Gaahh!! Trött på mitt liv !!! :P

Ingen som bara kan muntra upp mig eller!?!?!?!?!?!?!?!?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: