Onsdag

2009-12-16 / 21:30:20
Woohoo :D
Nu har jag internet i en vecka :)  Så nu kan jag blogga jävlar ;D

Annars så leker livet :)
Dagarna går och jag gör väl ingen nytta av mitt liv.. Men men .. :)

Jag träffar mest lite vänner o så.. :) O kanske någon kille med men de e inge jag tänker skriva om här :) Inte just nu iallafall :)

Nu när jag väl kan skriva så vet jag inte vad jag ska skriva om.. :P

Kan ju berätta lite om min dag...:
Somnade 5 igår på soffan.. Vaknade 6 la mig i sängen.. Sov till 11.. Blev totallt trackad på sms hel morgonen så vaknat hela tiden.. Sen vid 11 ringde Carin. Hjälpte henne med o rasta hundarna strax eter 11..  Sen var jag hemma. Sov lite lite framför tvn.. Sen träffade jag Carin snabbt.. Sen träffade jag Anna.. Vi gick till Konsum en sväng. Jag fixade internetet :) Sen kom Mathias förbi, sedan lagade jag lite mat.. O nu är jag här jag är.. Efter att jag ätit då såklart :) Nu ska jag väl gå till Kian en sväng o umgås lite tror jag.. :)

Men jag återkommer nog snart med mer om mig :D hihi

Cya biiaatchees !!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: